четверг, 5 декабря 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

У сьомому модулі, працюючи в парах ми обговорили можливості проведення досліджень, для співробітництва та спілкування з використанням мережі Інтернет, отримали корисні ідеї від партнерів.  Спланували створення блогу від імені учня, який займається організаційною стороною питання (лідера).

Модуль 6. Рефлексія

У шостому модулі ми торкнулись проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті та використання мережі Інтернет для виконання проектів; створили свій Вікі-профіль на вікі-сайті, виклали свої роботи до мережі Інтернет, навчились додавати зображення та посилання до свого профілю, ознайомились з іншими видами Інтернет-співробітництва.

Модуль 5. Рефлексія

Протягом п’ятого модуля я на педраді обговорювала з колегами презентації та засоби оцінювання проектної діяльності учнів, працювала з ресурсами, які можна використовувати при вивченні теми «Мистецтво публічних виступів», більше дізналась про дотримання авторських прав та оформлення списків використаних джерел, внести певні зміни до «плану вивчення».

вторник, 3 декабря 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

У цьому модулі  мною було розпочато планування вивчення обраної теми «Мистецтво публічних виступів», визначено державні освітні стандарти, що відповідають цій темі, встановлено навчальні цілі обраної теми, основні запитання, що формують зміст проекту.  Нами також було складете перший варіант плану оцінювання учнів. Також ми почали створення презентації власних проектів в програмі Power Point.

Модуль 3. Рефлексія

Протягом роботи над модулем три мені вдалось познайомитись з методами формулювання навчальних цілей, та сформулювати власні цілі за обраною темою, ознайомитись з основними типами запитань, обговорити з колегами та сформулювати основні запитання щодо проекту.

понедельник, 2 декабря 2013 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме можливість за допомогою методу проектів зробити процес навчання більш привабливим, зацікавити учнів у самостійній роботі над власними проектами, зайнятті незалежним пошуком інформації, самостійним дослідженням та презентацією свого проекту. Все надає доступ до більш широкого спектру можливостей у процесі навчання та всебічного залучення учнів, що мають різні особливості розвитку та стилі навчання.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме
розвити власну творчість та творчість моїх учнів,  розвити уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні, впровадити навчання засноване на методах-проекту у навчальний процес, а також навчитись навчати своїх колег створювати власні проекти, використовуючи сучасні технології.